۱۵ مهر ۱۳۹۳، ۸:۵۸

برگزاری جشن عاطفه ها در سه روز پایانی هفته/ جمع آوری کمکهای مردمی در 98 هزار پایگاه

برگزاری جشن عاطفه ها در سه روز پایانی هفته/ جمع آوری کمکهای مردمی در 98 هزار پایگاه

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد امام خمینی(ره) از برگزاری جشن عاطفه ها طی سه روز متوالی پایان هفته خبر داد و گفت: روزهای 16 ، 17 و 18 مهرماه جشن عاطفه ها در 98 هزار پایگاه در سراسر کشور برگزار می شود.

سعید ستاری در گفتگو با خبرنگار مهر افزود:جشن عاطفه های امسال با شعار مهر در انتظار مهر در مساجد، مدارس و همچنین پایگاههای کمیته امداد در تمامی استانهای کشور برگزار می شود و در همین راستا وزارتخانه های آموزش و پرورش و جوانان ، سازمان بسیبج مستضعفین و صدا و سیما با این نهاد همکاری می کنند.

وی با اشاره به اینکه در جشن عاطفه ها 60 هزار پایگاه کمیته امداد فعال هستند، گفت: علاوه بر این پایگاهها، 23 هزار مسجد و 15 هزار پایگاه شهری آماده جمع آوری کمکهای مردم نیکوکار هستند.

معاون مشارکتهای کمیته امداد تاکید کرد: کمکهایی که طی این روز اعلام شده جمع آوری می شود بلافاصله با کمک انجمن اولیا و مربیان مدارس میان دانش آموزان نیازمندی که قبل شناسایی شده اند تقسیم می شوند و در صورت مازاد در مدرسه، کمکها به مدارس دیگر ارسال خواهد شد.

ستاری به کمکهای جمع آوری شده در مساجد نیز اشاره کرد و گفت: با کمک هیات امنای مساجد و معتمدین محلات کمکهای جمع آوری شده نقدی و غیر نقدی نیز میان دانش آموزان نیازمند همان محل تقسیم خواهد شد.

وی از پیش بینی جمع آوری 60 میلیارد تومان در جشن امسال خبر داد و تاکید کرد: این درحالی است که سال گذشته میزان کمکهای جمع آوری شده در جشن عاطفه ها حدود 50 میلیارد تومان بود.

کد خبر 2384166

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha